Començar pel final i posar-se obligacions

Boira Quan aquest bloc va començar, em vaig mostrar insegur al voltant de la fermesa amb què s’iniciava i, malauradament m’ha pogut la mandra i els dies entre entrades s’han anat allargant fins a un extrem que està a prop de ser inacceptable.

Només m’ha calgut, però, passar cinc dies convivint intensament amb la càmera per descobrir que m’agrada fer fotos i que posar-me obligacions blogueres per publicar-les serà la meva millor eina per aprendre a fer-ne. (Aprofitant que parlo d’obligacions blogueres m’agradaria introduir un nou bloc, iniciat fa molt poc per un futur guionista d’èxit i que ha pres com a títol blogobligacions).

Obligar-se. Lluitar contra l’hedonisme natural i el tòpic del carpe diem? O aprendre a gaudir més de la resta de coses? En el fons la diferència és de matís, i si ens posem obligacions és perquè sabem que ens convenen o les fem de gust. Aquí el reflexiu és imprescindible, perquè les úniques obligacions agradables, les posem nosaltres mateixos. La reflexió, en canvi, quedarà per a una ocasió millor.

Foto: Nit de boira a l’aeroport de Girona.Començo pel final. Les anteriors vindran després si l’obligació no perdona.

Anuncis

, , , ,

  1. #1 by marta on 12 febrer 2009 - 12:51 am

    bueeno, pos aiam q fem amb aquestes obligacions eh!
    i jo te’n dic una altra: organitzar lo de londres JA!
    q sino.. apart de no trobar pis, el vol ens sortirà carisim!
    i espero tb veure mooooltes fotos, moltes! i si pot c de roma.. millor!^^
    (al final n ens en vam fer cap no?)

  2. #2 by Olga on 15 febrer 2009 - 4:44 pm

    com va anar per roma??
    la foto es una passada, a veure si ens en poses mes, artista!!

    petonets

    Olga

Deixa un comentari

