io da gan vui se patit*

dsc_03001

Riure per no-res. Veure com un joc fins i tot les coses més importants. Ser sincer. Pensar que 100 pessetes són una fortuna. Imaginar que res és impossible. Escriure amb llapis. Creure en la màgia. Fer-se invisible. Viure amb superherois.  Descobrir. 

io da gan vui se patit.* 

I que m’agradin els contes.

I fer-me una casa a un arbre.

I estimar-ho tot.

I ser innocent.

I ser cupable.

I ser immortal.

I voler volar.

I poder.

I saber.

I creure.

I caure.

I riure.

 

*io da gan vui se patit és l’eslògan d’una botiga de joguines: “El Barruguet”. Vol dir “Jo de gran vull ser petit”

Foto: sentint-se petit. Volent. Valent.

Anuncis

, ,

  1. #1 by Sergi on 17 febrer 2009 - 7:37 pm

    Volia destacar un parell de coses.
    M’agrada aquest estil de frases curtes perquè a mi les subordinades i coordinades em lien.
    Jo tinc vint anys i segueixo escrivint amb llapi(t)s.
    Essent culé com ets ara mateix hauries de creure en la màgia més que dingú.

    Seguim amb la publicity…

  2. #2 by Èlia Lazaro on 17 febrer 2009 - 9:14 pm

    Dani és molt maco el text 🙂 Quines confessions més emotives fas quan escrius…ens haurem de comunicar per carta i així veure la part del Dani més sincera jajaja
    Jo no vull ser petita. Prefereixo cobrar a final de mes,…,i anar a fer una copa amb tu al bizarre! (jo també sé quedar bé). Les Barbies són molt mones, però a la Vogue surten Barbies de veritat i ja em conformo. La màgia te la faig al laboratori i ja veuràs si hi creus (vigila amb mi que he suspès la part teòrica). M’he fotut un cop a la cella que no els hi passa ni als nens petits. Tot de coses que només passen ara.
    Un petó!!
    Ens veiem d’aquí res, ben arriats amb les bambes i l’ampolla d’aigua jajajaja
    Vull veure les fotos d’Itàlia

    (vaig a fer un copiar-pegar abans que s’esborri un altre cop)

  3. #3 by Júlia on 18 febrer 2009 - 12:12 am

    No seré orginal perquè també et diré q m’han agradat les frases, sobretot les 5 últimes.
    Però ja et vaig dir en el seu moment que no solo comentar, sóc voyeur, ho faig o bé quan m’inspiro, o bé quan crec que l’autor s’ho mereix. I aquest cop et mereixes un petit elogi 🙂

    PD: Gràcies per la traducció final, sinó no pillava x)
    PD2: Al costat hi ha la basilica Julia 😀

    :*

  4. #4 by Anna on 24 febrer 2009 - 11:39 pm

    Daniiiiiii!!
    ja torno a ser aqui per segon cop…xDD que ahir no et vax poguer comentar, po com te dit avui torno a seri! jeje
    M’agrada molt el que as escrit, es mol macu Dani, i mol sentimental a la vegada! I sí, potser la foto transmet aquesta sensacio de inferioritat, de sentir-se petit. Però és quan et sents així que has de ser mes fort i valent, i lluitar, lluitar per tot allò que vols o desitjes. I perquè no, doncs creure amb els somnis, que molts cops també ens ajuden a tirar endavant.
    I ja ho saps, si caus, jo cauré am tu, i molta més gent que saps que t’estima mol! 😉
    Un petoo mol fort Dr. Amor!! =)

Deixa un comentari

