Absurd

dsc_02331

 

– Fem un cafè?

– Millor que no, prefereixo anar més a poc a poc.

——–

– T’estimo

– A mi també em caus molt bé.

 

Foto: absurd xiclet a un vis del Colosseu romà.

Anuncis

, ,

  1. #1 by Júlia on 25 febrer 2009 - 4:29 pm

    ecs!

    ;*

  2. #2 by Sergi on 25 febrer 2009 - 10:49 pm

    Aquí van uns absurds…

    – No és el què sembla
    – …

    – Et vols casar?
    – Amb qui?

    – Em podries ajudar amb les feines de la casa!
    – Quines feienes té la casa?

    – Divorcio?
    – Vorcio!

  3. #3 by marta on 27 febrer 2009 - 12:35 am

    osti! diga’m friki, po m’agrada molt la foto!
    i si es roma.. doncs més! ajajjaaj
    i d’absurds.. l’altre dia, després q m’ho comentessis en vaig veure a la gaceta universitària ajjaja
    algun dia ja te’ls passaré
    i… aiam si organitzem london 09!! q el temps passa!! (fixa’t q avui fa just un any q em vaig treure el carnet! ara només son ERDA! ajajaj)

  4. #4 by Anna on 6 Març 2009 - 2:03 am

    Potser que comencem a actualitzar no…¬¬
    mol entreu al meu bloc per despres tenir-lo abandonat!! Aiix mol malamen Dani! jejej
    com va tot guapu?? io e tingut una semana mol estresan…tink molta feina =( pff..vaya merda! jejeje
    per cert, m’agrada mol l’escrit, tot i que ja tu vax dir la semana pasada al Bizarre, t’enrecordes? jeje aiam si dma ens tornem a veure per alla, si pot ser q el señoret no tingui tanta soneta jejje

    Un petonàs carinyu!!! (K)

Deixa un comentari

