Al món de “D”

 

dsc_0271

– La vagància seria un do. Per lligar fariem servir frases com “Jo em puc passar més de 48 hores seguides sense fer res” i la resposta seria “Oh! Quin tros d’home!”.

– El fast food seria la base de la piràmide alimentaria.

– Anar al gimnàs i estar en forma estarien tipificats com a malalties. La seguretat social posaria assistens de desintoxicació a les entrades del Dir.

– El cacaolat, els donettes i les pringles serien patrimoni de la humanitat.

– Hi hauria una zona per no fumadors als bars: dins el rentavaixelles.

Foto: Altar polisaturat.

Anuncis

, ,

  1. #1 by Sergi T. González on 9 Abril 2009 - 3:40 pm

    Jo vull viure al Món de “D”!! Ja m’hi veig, tumbat i menjant uns donettes dins el meu rentavaixelles…

    xDD

  2. #2 by xavi on 9 Abril 2009 - 4:21 pm

    aquest món no seria pas el meu ideal… seria massa “complicat”. avui barça-tau, tots animant!

  3. #3 by Júlia on 9 Abril 2009 - 6:27 pm

    Només falta que el pot digui:
    “Ves hijo, tot lo que baña el sol es nuestro reinado…”

    x)
    :*

    PD:
    M’agarda lo del cacaolat!
    No m’agrada lo del rentavaixelles…

  4. #4 by Pauer on 10 Abril 2009 - 1:01 am

    jo practic bastant lo que seria es mon “d”, ja saps…

  5. #5 by Sergi on 10 Abril 2009 - 11:58 am

    – Totes les dones del món serien com Scarlett Johansson
    – Tots els grups de música serien com Radiohead

    I m’agradaria fer-li l’amor a una de les Scarlett Johansson dins del rentavaixelles. Però com que al Món de “d” tots els tios seríem com Woody Allen no se’ns aixecaria el membre. Aleshores, dins del rentavaixelles estant, acabaríem fent l’amor a un donette mentre Scarlett Johansson ens mira i mentre sona, per a més inri, Lucky de Radiohead.

  6. #6 by marta on 10 Abril 2009 - 2:05 pm

    et pots creure q vaig anar a roma i em vaig deixar de visitar el més important?

  7. #7 by Èlia on 14 Abril 2009 - 11:14 pm

    Dani espero que en el teu món ideal no hi hagi únicament Scarletts Johansson!!! Les revistes, els museus, els vestuaris de dones,… serien massa avurrits (serien una merda).

    Tot el que has dit em sembla perfecte

Deixa un comentari

