Des de Londres

DSC_0244Amb el vostre permis i sense accents pels teclats anglesos, aquest bloc es tornara personal durant untemps.

Vaig arribar a Londres fa un parell de dies, amb una maleta, vol d’anada, bona companyia i ganes de quedar-m’hi, peo, per fer-ho, havia de trobar, primer, una feina. Doncs be, a hores d’ara, si res no canvia i supero els dies de formacio, puc dir que la primera prova esta superada. Tinc feina al Caf’fe Nero, una mena d’Starbucks. Puc dir que l’he aconseguida en la meva primera entrevista i despres de deixar 3 curriculums a botigues (per tant, encara m’en queden 97).

Ara toca trobar pis i buscar la manera d’estarme untemps en aquesta ciutat, que demoment m’ha acollit com a un turista, pero que espero que sapiga fer-ho com a empleat.

Foto: menjar etnic a Camden. No he comencat a fer fotos. Pera alguna cosa he de posar perque el titol del bloc no perdi el seu sentit

Anuncis
  1. #1 by elia lazaro on 2 Juliol 2009 - 1:11 pm

    ja he acabat examens
    he aprovat quifi 🙂
    tinc ganes de veure’t
    i ja queda poquet jiji

    petó

  2. #2 by Nuria Casamira on 3 Juliol 2009 - 5:04 pm

    Daniii!

    M’agrada molt el teu blog 🙂
    Ja estem a Terrassa de nou nosaltres… ja ho diuen ja, que tot lo bo passa ben ràpid!
    M’ho he passat molt bé aquests dies amb vosaltres i ara ja començo a notar els primers símptomes de London-holism. Superaràs la formació i ho saps, i seràs un cafenerista de primera sense cap tipus de vergonya! Apa nen, si actualitzo el meu blog ja te’n passaré l’adreça per si t’hi vols passar per xafardejar. Suposo que hauràs vist la targeta que t’he deixat sobre el mòbil akst matí i tot plegat!
    Que vagi molt bé,

    núria.,*

  3. #3 by marta on 4 Juliol 2009 - 3:49 pm

    daniiiiii
    ja estem aquí si… bff
    i ja q ens hem d quedar a terrassa, com a minim espero q facis moltes moltes fotos (i quan tinguis un momentet q ens les passis a la nur i a mi!)
    q vagi super b el temps allà, q al final el casero aquell us llogui alguna casa decent i q ens enviis mails posant-nos al dia de toooot! 🙂
    ens veiem a la tornada, ja farem quedada londinense!:P
    good luuuck!
    PD.diu el david q li caus molt bé (li he explicat la conversa q vam tenir i el teu punt de vista XD)

  4. #4 by Júlia on 6 Juliol 2009 - 1:37 pm

    good luck

    i’m watching you 😉

    :*

  5. #5 by Anna on 10 Juliol 2009 - 2:23 am

    Daniiiiii!
    q tal per Londres? Com van els primers dies de feina??
    per aqui et trobem molt a faltar eeh…ens tens una mica abandonats!! volem noticies teves!! jeje
    wenu guapuu espero que vagi tot mol be! i que ja hagis trobat pis 😉
    un petoo mol fort kariñu! 🙂

  6. #6 by Cris on 12 Juliol 2009 - 2:11 pm

    Molta sort Dani…. Fes moltes fotos…. Candem dona per tot i més!!! See you 🙂

  7. #7 by Sergi on 13 Juliol 2009 - 2:31 pm

    Ei Dani, aquí on treballes teniu suc normals?

    Ets dels que s’emporta fuets i llonganisses a la maleta “perquè allà no n’hi han i els de la xarcuteria del poble són els millors”? “I després podem comprar una barra de pa i un tomàquet que d’això segur que en tenen i fem pa amb tomàquet, que els anglesos ho fan tot amb mantega”.

    Ets dels que et costa fer la maleta a la tornada? Perquè a l’anada a la maleta hi cap tot (potser perquè te la fet la mama, cosa que ara no entraré a valorar, però que per no valorar-ho diria que és més aviat curiós alhora que patètic) però a la tornada suaràs per tancar-la. Jo un cop vaig haver de llençar pantalons i jerseis fins que m’hi van cabre tots els souvenirs. Me mare sempre m’ha dit que això de col·leccionar pedres i animals morts de la carretera d’altres països no em portaria mai enlloc.

    En fi, esperem, això sí des de l’enveja, notícies.

  8. #8 by Manel on 30 Juliol 2009 - 11:15 pm

    Desitjo que aviat trobis el que busques.
    Un lloc encantador, amb el teu permís estaré a prop.

Deixa un comentari

