Mala consciencia

La City

Sempre he estat un gran defensor de la mentida. Es un instrument util. Pero darrerament em trobo mes en contacte amb ella del que m’agradaria. Es veritat allo que diuen que una mentida te tendencia a expandir-se per si mateixa. Us explicare una historia…

Tot va comencar amb una mentida, quan em van contractar a aquesta feina que tinc aqui a Londres (si, si, encara estic aqui, per aixo no hi ha accents) quan em van preguntar que quant de temps m’hi pensava estar a Londres vaig respondre que un any llarg. I avui, despres que m’hagin ascendit, m’hagin apuntat a un curs per fer-me shiftleader i que m’hagin agafat “carinyo”, he hagut de dir que la setmana vinent ho deixo. Evidentment a mi no em fa massa pena. Porto gairebe un mes i mig llevant-me a hores intempestives per anar a servir cafes a una estacio de tren. Pero les implicacions morals de la meva mentida primera feien que no em sentis comode dient simplement que marxava, sense mes. Perque la decepcio que s’endurien per culpa meva seria proporcional a la sorpresa que tenen amb que marxi, i jo m’he encarregat que la sorpresa sigui molta, intentant no aixecar sospites. Doncs be, per evitar la meva lapidacio moral he hagut de recorrer al vell truc: amagar una mentida amb una de mes grossa i al.ludir a “motius personals imprevistos” per explicar la meva tornada a Barcelona.

Hyde Park Corner

I pel cami? Mentides i mes mentides. La ultima va ser excusant-me d’anar a treballar dient que em trobava malament per poder anar de festa. Quin tros d’home adult estic fet, eh?

I mes mentides: amb el bloc. Vaig dir que es tornaria un bloc personal, pero amb aixo no em referia que les meves fotos i reflexions me les guardaria per a mi, que es el que he fet aquestes ultimes setmanes. D’enca que vaig arribar m’han passat coses: des de quedar-me mirant embobat durant hores els jardins de Regent’s Park fins a prendre una birra veient com l’Amy Winehouse jugava (malament, per cert) al billar al seu bar de Camden. Pero m’ho he quedat per mi i he convertit el que era una voluntat sincera d’explicar el que em passava en una nova mentida que no fa mes que sumar-se a les moltes que ja m’he encarregat de llistar.

Copa

I ara queda la mala consciencia, que com una bona ressaca et martelleja el cervellet i t’obliga  a fer actualitzacions de proporcions bibliques i a saturar el servidor de WordPress amb les tres uniques fotos mig salvables de les, molt poques, per altra banda, que he fet per aqui.

Pero jo felic, i molt. No sabeu quant.

Anuncis
  1. #1 by marta on 25 Agost 2009 - 5:15 pm

    bueno.. ojalà totes les mentides fossin com les teves!
    tu aprofita el màxim que puguis l’estada a londres i si això implica una mentida piadosa.. bah, tampoc passa res! XD

  2. #2 by Cris on 25 Agost 2009 - 5:50 pm

    *Dani, estic amb la marta, tot i que les mentides no porten enlloc, però fes teu allò de: “pa lo que me queda en el convento…. me meo dentro”. Aprofita l’estada tot el que puguis, i, mira, al menys h has probat, i has estat valent, jo no hagués pogut prendre una decisió així, de marxar un any…. Cuida’t molt i fins aviat!!! 🙂

  3. #3 by Sergi on 29 Agost 2009 - 2:02 pm

    En una estació de tren? A mi m’havies dit que treballaves en un dels restaurants més selectes de tot Londres mentre ajudaves a Woody Allen en el rodatge de la seva propera pel·lícula (concretament, m’havies dit, a fer de doble en una escena de sexe salvatge amb Naomi Watts i Freida Pinto).
    En fi, espero que acabis d’aprofitar el que et queda, sigui amb mentides o sense.

    PD blogobligat: és com dir “un duet format per tres persones…”. Doncs el mateix amb “un parell de tres llibres”. Si encara segueixes perdut és que el problema el tinc jo. I si ja t’has retrobat, també.

  4. #4 by Nuria* on 22 Setembre 2009 - 8:35 pm

    Daniiiiiiiii!
    Com ha tornat aquesta consciència? Espero que ben refrescada i molt enriquidaaaa! Estem esperant que ens expliquis més coseees,
    unpetoo*

Deixa un comentari

