temps moderns

London Scoop

La puta planta 18 i l’ascensor espatllat una altra vegada. Tornaré a arribar suat i amb la cara vermella. M’hauré de desfer el nus de la corbata i entraré a l’oficina amb pinta de venir d’un comiat de solter. I a sobre el gordo del metro. Quina pudor fotia el gilipolles. Potser viu a una planta 18 i se li ha espatllat l’ascensor. No ho sé, però feia fàstic. Com jo quan pugi les escales. Em quedo a baix. Li envio un correu al jefe i dic que estic al metge. Merda. L’Anna. M’ha vist.

– Sí, de seguida pujo Anna!-

Joder.

Anuncis

, , , ,

  1. #1 by Cris on 8 Octubre 2009 - 5:46 pm

    Doncs mira, només per trobar una fotografia com aquesta, val la pena la suor i el fer tard…. felicitats, espero que tot et segueixi anant bé per London 🙂

  2. #2 by S Te on 8 Octubre 2009 - 9:13 pm

    Bé Dani bé, destilant optimisme com sempre. Aviam quan tornes de Londres, que ja hi ha ganes de tornar a veure’t el pèl! Com està anant? Hi ha data de tornada prevista?

  3. #3 by Joan on 9 Octubre 2009 - 10:28 am

    Torna jaaaa! Et trobem a faltar! Les classes no són el mateix sense tu!

  4. #4 by Èlia on 9 Octubre 2009 - 11:11 pm

    dani! quina foto!! 🙂 m’agrada molt

    ja veig que t’ho estàs passant genial a la city eeehhh
    però trobo a faltar les tardes de cafès..

    el text tb m’ha agradat molt. si en fas un en anglès, li diré al paul (profe d’anglès) que se’l llegeixi jejeje

    petonet

  5. #5 by Nuria on 21 Octubre 2009 - 9:41 pm

    vavava, jo també t’animo a que fardis d’anglès! 🙂

  6. #6 by Sergi on 8 Novembre 2009 - 11:04 am

    Ei Dani a veure quan tornes que fa temps que no et veiem. Hi ha noies que estan ansioses per veure’t i es despullen, i alguns nois, entre els quals m’hi compto, també.
    Quan tornis actualitza i ens expliques com t’ha anat tot!

  7. #7 by José Andrés on 4 Desembre 2009 - 10:20 am

    Hi ha una cosa que es diu actualitzar.

Deixa un comentari

