Epi / Ara diu que faig books

Un molt bon amic, l’Epi, ahir em va parlar. Va ser una revel·lació. Em va demanar que li fés un book de fotos, una sessió per ell sol on pogués mostrar els seus encants. Em va dir que pagava bé, que tenia uns dinerets estalviats i que se’ls volia gastar en això. Era un regal per en Blai (Blas en la versió espanyola), la seva parella sentimental. Jo li vaig dir que encantat i van començar a sortir algunes fotos. No vaig creure convenient marxar de la meva habitació per fer-les, per no fer-lo sentir incòmode, però em vaig trobar amb un problema, l’expressió de la seva cara era sempre la mateixa, de babau. És per això que vaig decidir mostrar-li una imatge impactant a veure què passava. El resultat va ser decebedor. Sí, se’l veia dolgut per aquesta caricatura que algú d’internet ha fet d’ells, però no canviava la cara.

Vaig decidir continuar i anar fent canvis d’angle i tot d’una em deixa anar: “baixa aquí”. Jo em vaig espantar, però vaig ser professional i vaig fer les fotos que em va demanar, intentant no fer cas a les seves insinuacions ni als moviment que feia amb la mà, en clara al·lusió a… en fi més val que ho  veieu.

L’Epi no posava massa de la seva part. Jo intentava que fos una mica més expressiu, però no hi havia manera. No n’he pogut treure massa, però he cregut convenient que ho veieu, estimats lectors i que, de pas, sabeu que: faig books de fotos per a totes aquelles persones interessades en tenir-ne un a un preu molt competitiu (molt, molt) i escoltant com el voleu. Segur que el vostre queda millor que el de l’Epi, segur que li poseu més vida. Qui estigui interessat pot contactar-me a través dels comentaris a aquest bloc o de l’adreça de correu electrònic: untemps@gmail.com

Anuncis

, ,

  1. #1 by Àngels on 22 febrer 2010 - 10:10 pm

    Doncs què vols que et digui deus fer uns books molt bons perquè a mi l’Epi i la seva inexpressió m’han enamorat, és una llàstima que el Blai ja l’hagi conquistat.

  2. #2 by Júlia on 22 febrer 2010 - 11:37 pm

    jajaja m’ha fet somriure i tot!! molt bé!!
    llàstima del teu anunci (no)subliminal xD ara entenc el nom que has posat al facebook

  3. #3 by Mokika on 23 febrer 2010 - 6:12 pm

    Estas molt boig, però cada dia et deixes anar més i ets més divertit.
    Molts petons ninu!

  4. #4 by marta on 24 febrer 2010 - 4:34 pm

    ajajjaaj
    enga, toma publicitat subliminal ajajaj
    però tot i així m’ha agradat, es… diferent? 🙂
    aixi q potser et recomanaré a un amic q ahir em va preguntar si coneixia un bon fotògraf!
    la resta bé?

  5. #5 by Sergi on 3 Març 2010 - 10:24 pm

    Ei a mi els books en principi no m’interessen. M’importen més aviat una merda, però només volia deixar un comentari així com per fer bulto.
    En qualsevol cas, si algun cop fas fotografies a, qui sé jo, Scarlett Johansson amb poca roba i necessites que algú t’aguanti el trípode (el de la càmera, vull dir) ja ho saps. Compta amb mi!

Deixa un comentari

